Dålig tisdag som till slut ändå blev bra

Rubiken förklarar nog rättså bra hur min tisdag varit. Den började hyfsat bra med sovmorgon men jag kände direkt när jag vaknade att jag inte var på mitt bästa humör. Föreläsningen i miljöredovisning gick att överleva utan att somna även om det inte var så långt ifrån. När jag kom hem hade jag sanslös huvudvärk (idag igen!) och jag ville bara dra täcket över huvudet. Istället för att gå och lägga mig tog jag och Anna en långrunda för att prata en massa trams (och seriösa saker) och vips så är jag på mycket bättre humör och huvudvärken är borta. Detta ska definitivt firas med DHW och popcorn (trots att det bara är tisdag).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0