Frånvarande

Det var ett tag sedan jag bloggade sist och det beror framförallt på att min tid är ganska knapp för tillfället. Varma sommardagar och mycket plugg gör att det inte blir så mycket tid framför datorn. Vårterminen 2009 är snart slut och på fredag skrivs den sista tentan för terminen, tiden går verkligen fort! Sen väntar ett efterlängtat sommarlov med en resa till Ayia Napa runt midsommar och flytt till egen lya i augusti. Emellan allt detta ska jag jobba och umgås med mina nära och kära. Jag vågar inte lova något hur det blir med bloggen men jag hoppas att jag ska få mycket mer inspiration och tid i sommar.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

åh vad kul med egen lägenhet! Hoppas du får en underbar sommar och sedan får tillbaka inspirationen till att blogga igen :)

kram

Datum: 2009-06-03, Tid: 16:38:23
Bloggadress: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Sweet life style

härligt :D jodå allt är bra här med (: jaa, du får följa mig i bloggen när ja e där :D

Datum: 2009-06-05, Tid: 22:53:37
Bloggadress: http://sweetlifestyle.se
Postat av: nelle

AYIA FUCKING NAPA :D

Datum: 2009-06-06, Tid: 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0