Det sista sommarlovet

Det sista sommarlovet har mjukstartat lite för det börjar faktiskt inte på allvar förrän nästa måndag då sista arbetet är inlämnat. Men jag har absolut inte ångest för att skriva ett arbete till eftersom jag får träffa tjejerna en vecka till så jag tror faktiskt att det kan bli himla mysigt. Denna sommaren har jag alltså mitt sista sommarlov, det känns lite konstigt samtidigt som det ändå känns spännande på något sätt. Snart förväntas det att jag ska bli vuxen på riktigt! Även om jag inte får något jobb direkt efter plugget så kan man nog inte räkna det som sommarlov nästa sommar utan då är jag helt enkelt arbetslös.
Den första sommarlovshelgen har bjudit på trevlig sällskap och fotboll och grillning igår. Idag ska jag först åka och rösta (vuxenpoäng pour moi!) sen blir det en kort shoppingrunda innan jobbet. Hoppas att ni får en mysig söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0