Helgen i bilder

På valborg var det först brännboll på eftermiddagen sen blev det snabbt hem och fixa till sig lite för att sedan gå vidare på grillfest som slutade med utgång. En jätte rolig valborg med andra ord!. Fredagen bestod mest av vila och solande med Anna på dagen och på kvällen var vi några stycken som grillade och spelade spel. Sen på lördagen var jag iväg och dansade igen, det kändes som det var hundra år sedan så det var roligt att det var igång igen. På kvällen blev det födelsedagsfest hos Jonas där vi spelade Wii och hade super roligt. Det har alltså varit en helt underbart rolig helg och det känns verkligen idag..


















Kommentarer

Postat av: Viktoria Andersson

Hej!

Jag hittar det på denna sidan http://www.aftonbladet.se/wendela/horoskop/

Datum: 2009-05-03, Tid: 19:40:09
Bloggadress: http://wectorja.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Bra att du hittat dom två snyggaste bilderna på mig...

Datum: 2009-05-03, Tid: 22:03:40
Postat av: Jennifer

Bra att du hittat dom två snyggaste bilderna på mig...

Datum: 2009-05-03, Tid: 22:04:46
Postat av: Anna

Haha ja visst är det Jennifer, jag tycker faktiskt att dom är jätte söta!

Datum: 2009-05-04, Tid: 06:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0